Tiden flyr avgårde

En stillestående blogg. Et liv fullt av gjøremål. En hverdag full av studering. En liten jente, ettlite hode. Allikevel, motivert og inspirert til å fortsette. Fortsette ferden mot en fremtid. Jeg tror på fremtiden. Jeg tror på utdanning. 

I løpet av et par år, kanskje 10, kanskje 20, tror jeg det vil være en utskiftning i samfunnet. Kanskje tror jeg det fordi jeg er en av de som har valgt å starte på videre studier, eller fordi foreleseren min mener det? Jeg tror at kompetansen fra høyskole/universitets utdannede vil ta jobbene fra generasjonen som er i gode stillinger i samfunnet idag. Som student håper jeg å lære så mye at jeg en dag kan være forberedt på et variert arbeidsliv. Jeg vil være attraktiv for arbeidsgiver og ikke minst føle at jeg er en stor ressurs for bedriften jeg får jobb i. Men, ingen er perfekte, ingen er utlærte. Og det er en lang vei igjen!

Bilde

På veienkommer jeg tilå oppleve medgang, men også motgang. Dager med anger, dager med glede! Det vil du også, enten du ikke går på skole, går på skole, jobber eller gjør noe annet. Jeg vil at bloggen min skal være en inspirasjonskilde, først og fremst for andre i min situasjon. Men også andre. 

Håper dere vil følge med, så skal jeg prøve å skvise inn litt innlegg hvis jeg har noen ledige minutter. Kom gjerne med tips om hva dere ønsker å lese om. 

Legg igjen en kommentar

