Livet som student starter her

Jenta bak Stucksomstudent.wordpress.com , har endelig blitt ordentlig STUDENT!

Her på bloggen vil du kunne følge med på livet som student, et hektisk liv med for få timer i døgnet. Timene brukes til, økonomi studiet på Handelshøyskolen i Trondheim, Trondheim by, kjæresten, venner, trening, hobbyer, enda mer skole, studentforeninger, mat osv. Kreativitet, planlegging, struktur, gjennomføring, motivasjon, inspirasjon, glede, takknemmelighet er noe av det som driver livet mitt. Endelig, endelig er drømmen begynt. STUDENT I TRONDHEIM!

På bloggen vil du ikke bare få DIY – prosjekter, men også få følge livet mitt som student. Lære og feile sammen med meg. Og ikke minst få med deg tips på veien. Jeg sitter inne med mye erfaring til å være 20 år, og det er hovedgrunnen til at denne bloggen ble opprettet. Ønsker du å lese mer om meg kan du trykke på menyen «om meg» øverst på siden.

Håper du får noe ut av bloggen og kommer med tilbakemeldinger om det skulle være noe.

 

Legg igjen en kommentar

