DIY Aleksander Mcqueen inspirert clutch

Her kommer fremgangsmåten jeg brukte da jeg lagde clutchen.

Du trenger: Et solbrilleetui (mitt er kjøpt på newyorker for rundt 79,-), nagler, limpistol og ringer.

 

Dette gjør du:

Første jeg gjorde var å finne ut hvor jeg ville ha naglene. Om jeg skulle bruke de store i sølv, eller de små gullfargede. Valget falt for de små gullfargede plassert som et kryss midt på clutchens fremside. Mens jeg prøvde meg frem brukte jeg taipe og tavlekitt (sistenevnte var en dum idé).

Naglene limte jeg på med limpistol.

Så måtte jeg bare prøve meg frem med ringene, noe som resulterte i et dårlig resultat fordi de bare løsnet når jeg prøvde den på. Så jeg måtte finne ut en smartere måte å feste dem på.

Så det ble å lime dem fast til de store sølv naglene, for så å lime de fast til clutchen.

Det ble faktisk ikke så værst.

Man ser limet litt (noen vil kanskje si mye), men tror man skal ha et veldig veldig godt lim om man skal få de til å tåle å bli bært med lim som ikke syntes.

Hva syns du? Okei å lage en clutch til 200,- inspirert av en til 9000,-?

 

Legg igjen en kommentar

