Aleksander Mcqueen inspirert clutch

Jeg ser at det stadig er noen som titter innom. Takk til dere! Jeg har lenge følt på at nå må jeg få begynt å blogge igjen. Men det har liksom ikke blitt noe. Nå nærmer sommeren seg, og jeg har mange prosjekter på gang. Kanskje dere vil følge med på de? Det skal dere selvfølgelig få lov til. Og jeg skal prøve å være flink til å poste regelmessig hvis noen viser interesse!

Lurer du på hvordan jeg har laget denne Aleksander Mcqueen inspirerte clutchen, så titt innom i løpet av uken. Da kommer det et innlegg med fremgangsmåte og kanskje noen andre godbiter.

Legg gjerne igjen en kommentar om du syns noe er til inspirasjon eller du syns det er fint/stygt. Tilbakemeldinger er viktig!

 

Legg igjen en kommentar

