30 days challenge training

Ny uke, nye muligheter. Idag skal jeg på min første time med personlig trener som skal sette opp et treningsprogram tilpasset til meg. Gleder meg og gruer meg. Jeg ble skikkelig motivert når Kristina Andersen kjørte igang en 30 days challenge fra 2.April – 1. Mai. Hev meg med, og har aldri hatt så motivasjon før. Heller aldri trent så mye som jeg gjorde forrige uke. Idag starter jeg med blanke ark igjen og har skrevet ned ukens treningsmål. Håper jeg klarer 6 dager/økter denne uken også.
Det er ikke for seint og bli med, du må bare holde på litt lengre enn resten av gjengen.

 

Én tanke på “30 days challenge training

Legg igjen en kommentar

