Cupcakes tipper

Jeg syns cupcakes er så søtt! Så jeg har lenge ønsket å prøve meg på mine egne fantastiske cupcakes. Derfor gikk jeg til innkjøp av disse topping tippene. Jeg kjøpte mine på ikea for rundt 50,-. Settet er helt greit og fint for en nybegynner som meg. Jeg har allerede prøvd meg på noen oppskrifter som kommer på bloggen etterhvert. Kan vel innrømme at de ikke ble så fantastiske som jeg hadde forestilt meg!
I settet følger det også med kakedeler som brukes til å dele kaken i lag. Det følger også med en ting til å lage mønster på større kaker. Wii. Gleder meg til å prøve ut flere usunnheter.
Kom gjerne med cupcakes tips!

 

Legg igjen en kommentar

