Mary Kay sminke

I januar var jeg på mitt første Mary Kay sminke party. Jeg hadde ingen forventninger egentlig. Men endte opp med mange ønsker og en følelse av at dette er et bra merke. Nå har jeg bestilt tre ting, og håper produktene står til forventningene. Senere idag skal jeg på et nytt «party». Kanskje jeg finner noen nye favoritter idag?
Ettersom jeg sliter veldig med kviser og uten hud, så er det vanskelig å få «fin» hud. På bildet under har jeg på meg flytende foundation, løs pudder, high lighter og rouge fra serien. Og jeg sier bare jatakk til alt sammen!
Har dere prøvd sminke fra Mary Kay før?

 

Legg igjen en kommentar

