Kristina Andersen

Idag har jeg vært å hørt på et inspirerende foredrag eller intervju med Kristina Andersen. Regner med de fleste vet hvem det er? Bloggen hennes har jeg fulgt i mange år, da jeg gikk første året på videregående hadde jeg ett utklipp fra fædrelandsvennen hengende på internatrommet. Tror jeg beundret denne jenta mye! Og det gjør jeg fortsatt!

Fra 8100 lesere daglig i juni 2009 til 30000 idag! Helt sykt.
Ta en titt på bloggen hennes så hun kan bli enda større enn det hun er nå.

 

Legg igjen en kommentar

