Diy ramme

Nå skal jeg vise dere hvordan dere kan forandre en skikkelig kjedelig treramme til noe litt bedre. Jeg syns iallfall det ble bedre. Selvom resultatet ikke ble like «brunt» som jeg håpet. Kanskje jeg skulle hatt i mer kaffe?
Det du trenger er:
Kaffe, eddik, stålull, en boks eller glass, underlag, en ramme.
Bland alle ingrediensene i en boks eller glass og bland godt. Jeg brukte ca tre sjeer kaffe og en halv flaske eddik. Ikke sikker på om dette var riktige forhold.
La blandingen stå over natten med stålullen oppi glasset.
Ta glasset ut av rammen.
Start å skrubbe rammen med blandingen. Obs. Lukter fryktelig vondt!
Skrubb så mange lag du selv ønsker. La tørke mellom hver gang. Og vips så har du en ramme med et gammelt «grønt» preg.
Rammene mine er kjøpt på ikea. Men tror ikke de har de lengre.
Kunne du gjort det selv?

 

Legg igjen en kommentar

