DIY – stucksomstudent.wordpress.com

Hei og velkommen til bloggen stucksomstudent.wordpress.com. Jeg er en 19 år gammel student som er født og oppvokst i Kristiansand. Barne og ungdomsskole tok jeg her, mens videregående ble tatt på en privat internatskole i Vestfold. Høsten 2012 studerte jeg reiselivsledelse på Bali og skal etter jul ta biologi 2 og matte R1 på sonans i Kristiansand. Våren 2011 startet jeg bloggen stucksomstudent.blogg.no som et særemne i Norskfaget. Jeg fortsatte med bloggen fordi jeg følte jeg endelig hadde funnet mitt felt innenfor blogging etter 5-6 år med andre blogger. Nå nesten et år senere, har jeg valgt å skifte bloggplattform. Dette fordi jeg bruker ipaden til å blogge, og blogg.no ikke er tilstrekkelig med sin blogg app til det jeg ønsker.

Bloggen er i hovedsak en DIY blogg som vil innholde DIY oppskrifter som dere lesere kan benytte dere av hvis dere ønsker. Jeg ser på meg selv som ganske kreativ, og til tider bobler det over av ideer i den lille hjernen min. Jeg elsker å sitte å pusle med ting, og ikke minst gi gaver til de rundt meg som jeg er så glad i. Så jeg trengte en plass å få utløp på ideer og løsninger. Og ønsker å dele dette med dere. Det vil også komme diverse innlegg om studentlivet. Og student tips som kan være greie å ta med seg. Enten man selv er student, en dag skal bli det eller overhodet ikke er det og ikke skal bli det.

Håper du setter pris på bloggen min, og kommer med positive og negative tilbakemeldinger. Ønsker du å kontakte meg andre steder enn på bloggen kan du bruke mailadressen min som er: stucksomstudent@hotmail.com.

Lots of Love.

 

Legg igjen en kommentar

